ABOUT TOTO GAMES

About Toto Games

About Toto Games

Blog Article

«Quella mia battuta «siamo uomini o caporali» non è affatto un gioco. Il mondo io lo divido così, in uomini e caporali. E più vado avanti, più scopro che di caporali ce ne son tanti, di uomini ce ne sono pochissimi.»

If you’re in the mood for just a sentimental ballad, “I’ll Be about You” by Toto is certain to tug at your heartstrings.

The lyrics are Similarly amazing, portray a vivid picture of a globe where by creativity reigns supreme. “Make Believe” is a real gem in Toto’s discography in addition to a testament for their unparalleled talent and creative imagination.

After she designed a technical mistake inside of a monitor relay event in the Games this summer, her mentor reminded her that, at a single stage, she believed she would in no way be capable to operate yet again.

The instrumentation is equally spectacular, by using a haunting piano melody and a strong guitar riff that perfectly complement each other.

Toto’s capacity to capture these nuances is exactly what will make them considered one of the greatest bands of all time. “watching for adore” is actually a timeless typical that could keep on to resonate with listeners for generations to come back.

Some more lyrics relate to an individual traveling in to fulfill a lonely missionary, as Paich explained in 2018.[21] As a baby, Paich attended a Catholic school; quite a few of his lecturers had finished missionary get the job done in Africa. Their missionary perform grew to become the inspiration powering the line: "I bless the rains down in Africa.

The music is a real gem while in the Toto discography, 토토사이트 showcasing the band’s power to faucet in to the Uncooked thoughts that make us human.

Tra il 1923 e il 1927 si esibì nei principali caffè-concerto italiani, facendosi conoscere anche a livello nazionale.[49] Grazie ai maggiori guadagni, poté finalmente permettersi di vestire abiti eleganti e di curare maggiormente il suo aspetto fisico, con i capelli impomatati e le desiderate basette alla Rodolfo Valentino;[fifty] fu un periodo roseo soprattutto for each quanto riguarda le donne, con le quali ebbe una serie di avventure (per lo più con sciantose e ballerine), tanto che acquisì presto la fama di vero «sciupafemmene».

The track’s haunting melody and introspective lyrics certainly are a testomony into the band’s mastery in their craft.

I attempted to imagine how I would feel about it if I had been there and what I would do."[19] Jeff Porcaro elaborates additional, explaining: "A white boy is attempting to write a music on Africa, but due to the fact he's by no means been there, he can only convey to what he's found on TV or remembers in the past."[20]

Pure questo suo secondo movie non fu del tutto riuscito, sebbene l'attore avesse sfruttato al massimo le sue potenzialità "marionettistiche".[63]

^ Franca Faldini raccontò un episodio amaro riguardo al tragico parto. Il prete della clinica, essendo al corrente che la donna non fosse sposata con Totò, le disse che la perdita del figlio period stata la punizione di Dio, e che Dio li avrebbe sempre puniti se non si fossero separati immediatamente. Totò, in preda alla rabbia, e vedendo la compagna sconvolta, la portò immediatamente through dall'ospedale.

Totò, che ritrovò il corpo esanime della donna il mattino seguente, ne rimase sconvolto: il peso della responsabilità, il non aver capito l'intensità dei sentimenti di lei e i rimorsi per aver pensato «ha avuto molti uomini, posso averla senza assumermi alcuna responsabilità»,[fifty nine] lo accompagnarono per tutta la vita, tanto che decise di seppellirla nella cappella dei De Curtis a Napoli, nella tomba sopra la sua,[N six] e decretò che, qualora avesse avuto una figlia, invece di battezzarla con il nome della nonna paterna Anna (secondo l'uso napoletano), le avrebbe dato il nome di Liliana, arrive poi effettivamente fece con la figlia Liliana de Curtis.

Report this page